Продавець stefania.shop розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1838 відгуків
+380 (67) 147-44-40
+380 (50) 020-07-95
Авангард, Спрейса 11, Одеса, Україна
stefania.shop
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Магазин дотримується законодавства України про умови повернення й обміну товару, але із змінами з боку магазину, враховуючи всі можливі методи доставки. 1. У разі замовлення одягу наложеним платежем, перевірка: якості, кольори, фасону, відповідності — примірки та домовленності про обмін або відмову, робляться виключно НА ВІДДІЛЕННІ ПОШТИ. Послуга НАКЛАДНОГО ПЛАТЕЖУ передбачає саме такий механізм! Чому так? У разі замовлення одягу НАЛОЖНИМ ПЛАТЕЖЕМ усі витрати та ризики з втратою засобів бере на себе МАГАЗИН (стійкість повернення від 100 до 170 грн). Магазином було прийняте рішення саме на таких замовленнях розв'язувати всі спірні питання під час отримання, щоб перевести частину відповідальності на клієнта. 2. У разі браку, Під час замовлення НАЛОЖНИМ ПЛАТЕЖЕМ перевірка одягу здійснюється на відділенні, як зазначено в пункті 1. 2.1 Якщо виявити брак на пошту, було неможливо, через специфіку одягу, обмін можливий, індивідуально. 2.2 Якщо замовлення зроблено за повною оплатою або частковою, обмін відбувається завдяки МАГАЗИНА 3. Під час замовлення з мінімальною оплатою Перевірка замовлення здійснюється на відділенні пошти згідно з пунктом 1. 4. Під час замовлення товару з повною оплатою 4.1 Якщо клієнт отримав річ, яка не відповідає його замовленню з вини продавця, у таких пунктах: розмір, колір, брак — витрати за заміною оплачує магазин. 4.2 Якщо річ неналежної якості, на думку покупця, клієнт має право повернути річ і отримати КОШТИ НА КАРТУ, після того коли продавець забере повернення з пошти, і перевірить на цілісність і збереження товарного вигляду. Витрати по поверненню в цьому разі лягають на покупця. 4.3 Повернення і обмін можливий упродовж 14 днів 5. Обмін під час замовлення накладеним платежом Обмін проводиться відповідно до ПУНКТОМ 1 Виключенням слугують випадки, коли клієнт отримує посилку з пошти, але недостатньо ретельно перевірив її, і за своїм бажанням хоче замінити розмір. У таких випадках ОБМІН ВООЗМОЖН і проводиться завдяки КУПувачу. Нова річ вирушає тільки після отримання магазином, посилки на пошту та перевірки на відповідність. 6. Механізм повернення коштів Якщо правила магазину передбачають повернення коштів, це відбувається за наступним принципом — клієнт відправляє річ за адресою, яку УЗГОДИВ З МАГАЗИНОМ, відправляє товаро - транспортну накладну, і номер картки для повернення коштів. Магазин, перевіривши річ на відповідність товарному вигляду, повертає кошти на зазначену карту впродовж 2 днів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner